Provoke
Pada awal abad kedua puluh, Jiang Ying, penyanyi terkenal di Negeri Dongeng Baru Kota Tang, mempunyai rancangan yang terperinci untuk mengahwini Du Jingchuang, seorang ahli perniagaan kaya untuk membalas dendamnya. Du Xunyu, anak lelaki Du Jingchuang, berasa curiga dengan motif belakang Jiang Ying, tetapi identitinya palsu sebagai anak Du Jingchuang hampir didedahkan oleh Jiang Ying. Mereka menentang satu sama lain, tetapi mereka mendapati bahawa mereka seolah-olah ialah kawan lama pada masa lalu. Kedua-dua membantu satu sama lain dan telah menjadi penjaga masing-masing. Sementara itu, Du Jingchuang, memerhati semua ini...