My Naughty Assistant
Pelakon muda Zhang Duoduo menyaksikan teman lelakinya curang dan secara tidak sengaja mendapat perlindungan bintang popular Xing Enchen. Kemudian, dia memulakan hubungan dengannya. Kedua-dua hati secara beransur-ansur menarik antara satu sama lain dan semakin rapat. Dia meninggalkan impian dan kemasyhurannya untuknya, dan dia melepaskan cintanya dan mengembara jauh dari rumah. Kedua-duanya akhirnya berakhir bersama-sama dengan usaha bersama.