Cinta Mati
Di tengah renggangnya hubungan dengan ayahnya sejak kematian ibunya, Aleya menggunakan Bara untuk mengisi ruang kosong di hatinya. Malangnya, apabila cinta Aleya dan Bara semakin kuat, begitu juga penolakan daripada bapa dan rakan-rakan mereka. Berazam untuk mempertahankan cintanya, Aleya membuat pilihan yang membawanya ke jalan yang berbahaya. Apabila keadaan semakin meruncing, dia mula mempersoalkan segala-galanya tentang Bara dan kehidupan yang telah dibinanya.