Passionate Love
Setelah mengalami tragedi pemusnahan keluarganya, Duan Xun awalnya salah faham terhadap Lin Wenyu, menganggapnya sebagai anak perempuan musuhnya. Penuh dengan rasa benci, dia meninggalkan bertahun-tahun, dan kembali sebagai seorang jeneral tentera yang penuh dendam. Di tengah-tengah kekacauan dendam keluarga, kedua-duanya menghadapi pelbagai konflik dan salah faham. Namun, semasa mereka menavigasi liku-liku kehidupan, mereka mulai membina perasaan satu sama lain tanpa disedari. Pada akhirnya, salah faham terselesaikan, dan mereka berganding tangan untuk melangkah ke masa depan bersama-sama.