Irresistible Carbs: Tempting Food Collection centers on the allure of carbohydrate staples, presenting a systematic exploration of diverse carbohydrate forms, including rice, pasta, pastries, and tubers, through the themes of "Ingredients," "Flavors," and "Regions." From regional snacks in the north and south to international flavors, the series encompasses sweet, sour, salty, and umami taste experiences. It delves into areas like Shanxi, Yunnan-Guizhou, and Guangxi-Guangdong regions.