A Feast of Fate
In her past life, Su Miao was misled by slander and grew to hate Qin Yan. Only after death did she realize he had protected her with his own life. Reborn seven years back to the night she was framed and disgraced, she chooses to embrace the young man she once wronged. In this new life, she takes the initiative to stand by him and plot revenge together, swearing to take down the hypocritical Crown Prince and her vicious half-sister once and for all.