Glory Back
Empress Gu Qing, betrayed and perished in flames, is reborn as Feng Qing, a lowly seamstress in the Imperial Wardrobe Bureau. To protect her sister Gu Wan and uncover the truth behind her death, she navigates the treacherous harem, joining forces with her younger brother, Imperial Physician Gu Xuan. As she schemes amidst the palace's shadowy powers, her fate becomes inextricably tangled with Emperor Xiao Luo. Their bond rekindled with every confrontation.