Breakfast in China 5
The grand culinary documentary "Breakfast China Season 5" expands its scope from local Chinese breakfasts to morning meals across the Chinese diaspora. It introduces overseas Chinese communities, showcasing cultural resilience, and the vitality of putting down roots in foreign lands. More than just food documentation, it explores identity, memory, and belonging. Every breakfast hides secrets of love, and the flowing tenderness and nourishing energy of food. Whatever happens, let's eat first!