A Dream Within A Dream
Song Xiaoyu accidentally finds herself trapped in a scripted world as a tragic heroine—used, discarded, and tortured. Every attempt to change her fate ends in bizarre, repeated deaths. Eventually, she realizes that no matter how far she runs, fate always pulls her back to Nan Heng, the male lead. The series explores multiple worlds—from palace intrigues and power struggles to emotional prisons of daily life—depicting the struggle of ordinary individuals against a destiny that seems pre-written.