Breakfast in China
The documentary by gourmet Shen Hongfei, Chen Xiaoqing as the general counsel; Visit the streets, smell and taste, with simple images and family taste, looking for authentic Chinese breakfast. Each episode features a traditional breakfast, an interesting shop, a group of self-indulgent diners, and the owner's "breakfast philosophy."