Milk: A Running River of Civilization
The world's first cultural documentary on milk, "Milk: A Running River of Civilization" explores the origins of milk and dairy products around the globe, capturing the similar dependence and love for milk across different cultures. It witnesses the history and survival wisdom of humanity behind a glass of milk.