Our Palace Museum
As a world cultural heritage site, the Palace Museum is now celebrating its 100th birthday (1925.10.10—2025.10.10) with an exhibition at the Meridian Gate. Through the lens of reporter Zhang Yang, this documentary delves into the century-long journey of the Forbidden City from the perspectives of digital technology, cultural relics restorers, and relevant IPs, presenting not only the prelude to a celebration but also a profound dialogue about civilization, value, and the future.