Breakfast in China II
Strive to tell 100 episodes of Chinese breakfast log legends. In season 2, we will go deep into a wider area, focus on richer food, see a wider affectionate world, and meet the beauty of the day with a breakfast. Through the program, let the audience see an ordinary dream, and for this persistent, silently fight for extraordinary people.