Top Form The Series
The series revolves around Jin (Junta), an emerging actor, and Akin (Takato), a former 5 times winner of ‘Most Huggable Man of the Year’. Jin's skyrocketing popularity triggers a playful rivalry with Akin, whose once-unrivalled status gets challenged by the younger star.
Their interactions initially involve Jin teasing Akin, vowing to impressed Akin with his acting one day; blending harmless taunting with genuine interest. As Jin grapples with his feelings for Akin, the lines between playful taunting and flirtation blur. Akin, despite his initial reservation off Jin, starts to reciprocate Jin's emotions, leading to a complex yet passionate relationship.