Hold a Court Now
It tells the story of young judge Shen Xie Zhi and lawyer Qin Rui, who worked hard at the grassroots level with legal peers to solve complex social problems such as contradictions and marital dilemmas for the people. In a case, they adhere to the principle of law mercilessly and practice their original mission and adhere to the belief in the rule of law.