Never Forget Your Enemy
When he wakes up, he discovers that the past 10 years of his memory are completely gone.
What’s even more shocking is the first person he sees, Yeo Saebyeok (by Lee Jawoon), his former school rival, someone he never wanted to be involved with again.
But now, Saebyeok is by his side as his devoted caretaker, insisting that they are lovers.