Breakfast in China Ⅲ
The third season will continue the style of the previous two seasons, reviving taste buds with breakfast, driving away haze with fireworks, and warming the stomach with hometown food. 30 ordinary breakfast shops, 30 ups and downs of the family story. Human fireworks, spectacular, ordinary life has bitter tears, but the arrival of comfort is equally overwhelming. Please believe that the sun will rise tomorrow.