The Silent Rift
A cold case, an 18-year-old robbery, resurfaces with an unexpected clue, and Meng Guangcai, a self-made tycoon at the height of his success, is suddenly arrested. The key to cracking the mystery is Zhu Helai, an unassuming veteran police officer who has spent years working quietly in the cafeteria. Meng Guangcai and his accomplices weave an intricate web of lies to outmaneuver Zhu Helai and the police. Then the complex and unpredictable fate of the two over the 28 years of their acquaintance unfolds...