Secret Files Of XSA
The "Azure-1" project, a globally high-profile scientific research, becomes the target of sabotage by the foreign spy agency SAD. Shura controlled by Gapung seeks to steal the project's core technology. National security officer Huo Min and his team foil the plot planned by SAD, see through Shura’s infiltration strategy, and ultimately bright the moles and spies to justice.