Rebirth
At the Battle of Ice Lake, Zhuge Yue and Chu Qiao fall into the frozen lake. Chu Qiao is rescued by Yan Xun and learns that Zhuge Yue is dead. She seizes the opportunity to assassinate Yan Xun, avenging Zhuge Yue. In Bian Tang, Chu Qiao receives help time and again from a mysterious man. She feels a strange sense of familiarity, and can’t help but suspect that Zhuge Yue may still be alive. Meanwhile, Yan Xun grows even more ruthless, igniting war across four kingdoms. In the end, can Chu Qiao bring peace to the realm and make Yan Xun see the error of his ways? Can she stand side by side with Zhuge Yue once more, restoring a homeland for the people?