For My Country
Autumn 1938. With An County in northern China under Japanese control, the Imperial Army moves to tighten its siege around the Eighth Route Army's anti-Japanese bases. To safeguard the lives of soldiers and civilians, Eighth Route Army Platoon Leader Lv Changshun is charged with an almost impossible defense. Commanding a ragged coalition of his own troops and surviving Nationalist soldiers, he turns scant weapons and sheer will against a foe of overwhelming force, igniting a desperate and heroic stand drenched in sacrifice...