The Taiping Legends
The story unfolds during the Republican era in Taiping Town, where a series of bizarre murders cause widespread panic. Local rumors circulate that evil spirits are responsible. Psychic detective Qin Mu and a young sorceress discover that the legendary Golden Swallow is behind it all. Ultimately, using their extensive investigative experience and exceptional analytical skills, they solve the strange murders in Taiping Town, unraveling a tragic case from five years prior, restoring justice and peace to the people.