Cheng Yu, a kept woman with a rebellious spirit, struggles to break free from Zhou Jin's control. In a staged "infidelity incident," she meets Pei Zheng, a "male model." Cheng Yu repeatedly provokes Pei Zheng, giving him opportunities to "rescue" her. From feigned indifference to calculated advances, the two initially use each other but gradually develop genuine feelings.