Be My Player Two (Uncut ver.)
“Be My Player Two” is a romantic comedy-drama about Three, a top streamer who hunts down Soh, a mysterious gamer who defeats him. Instead of rivalry, Thee finds warmth and sincerity. As they chase their e-sports dreams, friendship turns into love, proving that the journey matters most.