The Out-Cast
There are aliens in this world. Zhang Chulan is a strange person hidden among ordinary people. In the first 19 years of his life, he has been careful to hide his differences from others. Until one day, the mysterious girl Feng Baobao came to him. From then on, he was chased by living corpses, hacked by strange people, and involved in unprecedented troubles...