Lose to Win
Basketball coach Wei Guozheng, who was obsessed with winning, was forced to teach in a special school as a punishment for violating rules. When the conceited coach who pursued "playing to win" met a group of basketball players who loved basketball but had "poor capacity," would coach Wei, who was on the verge of collapse, have any tricks to continue his unbeaten myth in the daily life and the basketball training that was constantly interrupted? Would they be able to cooperate with each other and win the championship?