The Red Sparrow
In the future world, Ron Group enslaves mankind with science and technology. Researcher Yi Na manages to develop a "Fire Wing" technology to save mankind. At a critical moment, Yi Na leaves the secret technology to her daughter Yi Ni. Twenty years later, Yi Ni grows strong and confronts Ron Group. In the end, she succeeds in saving the people of Qiaodu.