After dying in a car crash caused by her cheating boyfriend, Jin Xiaowan is reborn in 1999 - as a five-year-old prodigy! Using her modern-day knowledge, she helps her mother, Lin Han, dump toxic men, build a fortune, and even sparks a romance with the wealthy Ying Huiming. But when Xiaowan realizes her mom might also be a reborn soul, their heartwarming mother-daughter duo teams up to rewrite destiny - only to discover Mom has her own secret plans...