Little Mom
Naura is a beautiful 16-year-old girl who made her parents and school friends proud. Since childhood, she dreamed of becoming a gynecologist and was planning her future. But all fell apart when she became pregnant by Yuda, her boyfriend, who then moved to Japan leaving her. This is the story of Naura's struggle facing an extramarital pregnancy in adolescence, how she kept her pregnancy secret, her love triangle with Keenan and Yuda, her rivalry with Celine, her journey to become a young mother, and her fight to achieve her goals.