Mozachiko
Chiko had never thought that he'd be attracted to Moza, the newly transferred student who's nothing but awkward and frank about what's on her mind. The latter even determined in making Chiko her boyfriend, only within 100 days of effort. It all goes down to a drastic measure Moza takes, making a major plot twist: now Chiko is the one who's chasing after her.