Hand Job Marriage
[Adults Only] After eight months of marriage, Edi and Elsa are not yet blessed with a child. The couple has a rather unique condition: Edi couldn't get himself hard to do intercourse with Elsa. Despite being very considerate and understanding of her husband's condition, she is being pressured by her mother in law to give grandchildren. Given a lot of misunderstanding and pressure, Edi and Elsa's marriage is on the brink.