Natalie's life falls apart when her mother tries to arrange her marriage. With nowhere else to go, she visits the father she hasn't seen since childhood in a quiet town. There, she meets her eccentric stepfamily and the irritating yet charming, Jonah. As unexpected adventures draw them closer, feelings begin to grow, but with Jonah's girlfriend arriving and new matches awaiting Natalie, are they truly meant to be?