Bu Tejo is the head of her husband's (Pak Tejo) success team as he campaigns to be the head of their village. It turns out, she has to deal with Pak Hartono, Pak Tejo's mortal enemy who doesn't hesitate to play dirty and use power arbitrarily to attract public attention. In the midst of this difficult situation, Bu Tejo must find a way to win to fight for her vision without sacrificing her identity as a leader, wife, mother, and part of village community that she was proud of.