Dikta & Hukum
Adapted from a viral thread on social media and a bestselling novel. The story begins with a woman named Nadhira, who just graduated with a law degree. But long before falling in love with the law, she had already fallen in love with a man named Dikta who introduced the law to her. This is the story of Nadhira, Dikta and the law.