Love Starts From Marriage
Gu Chengze and Xia Qiange were once total strangers. But, after an unexpected encounter, they embark on a journey of stereotying each other at first, then dropping prejudices and getting to know each other, and finally becoming the other's choice of heart. Xia Qiange was once reluctant to pursue a new personal life due to a deep sense of responsibility and duty. However, her inner self has been awakened by his expressive nature and pursuit of a better life and career. After repeated setbacks, she's kept on fighting and is finally on the verge of breaking the shackles of an imposed fate.