Minmin has always been mischievous and clever, relying on her quick wit to deceive people around her. However, an unexpected event brings Minmin's fictional boyfriend, Chu Man, into her life. His arrival disrupts Minmin's once peaceful life, and she deeply regrets it. Yet, she finds herself truly falling in love with this fabricated boyfriend. Even after Chu Man learns the truth, he decides to help Minmin return to the real world, even if it means they might eventually part ways.