Back For You
In the weary city night, Yu Xingchen is stunned to learn of the death of Su Ruo, his white moonlight. When a mysterious figure pulls him into a temporal vortex, he finds himself back in high school, face to face with the 18-year-old girl he mourned. With their timelines merged across fifteen years, he navigates familiar halls for answers. Can his youthful feelings unravel the mystery of her death? And is this second chance a gift from fate, or the first clue in a dangerous truth?