Warm Time With You
It tells the story of Wu Jiaojiao, a female curator from the martial arts home, who runs the martial arts hall left by her parents and takes care of the children left by her missing sister because of an accident. Although her life is barren, the joy brought by raising her children offsets the hard work and exhaustion; the male protagonist Qi Mo, although from the rich family, has never enjoyed the warmth of her family, in order to win the recognition of her family. Occasionally bound to the martial arts hall of Wu Jiaojiao, there was a story of laughter and warmth.