The Best Man
Chen Zhuo, heir to the Chen family, becomes a security guard at Xu Meiying’s company to uncover the truth about his mother’s death but unexpectedly ends up as her live-in son-in-law. Meanwhile, his twin brother, Chen Yue, impersonates him to stay close to Meiying and claim the inheritance. Battling family pressure, Chen Zhuo exposes Chen Yue’s deceit, restores order, and chooses to share his life with Xu Meiying.