I Have a Smart Doctor Wife S3
The story revolves around the protagonist, Yun Ruoyue, a modern-day doctor who transmigrates to ancient times. She encounters Chu Xuanchen, the former crown prince of Chu, known as the God of War and they embark on a journey of mutual accomplishment and redemption. While the God of War embodies "slaughter," the doctor represents "salvation." She is the "Angel in Disguise" that redeems the "Lone Heroic Prince." Naturally handsome, intelligent, and strategic, Chu Xuanchen carries the burden of avenging his father's murder. Meanwhile, Yun Ruoyue heals not only illnesses but also people’s hearts. Initially, they harbor mutual disdain but gradually let go of prejudice and develop appreciation, ultimately forming a lifelong bond. Throughout the process of aiding Chu Xuanchen in accomplishing his goals, they help each other to overcome obstacles and work together to save Chu and the Chu people, and ultimately achieve great success.