The Deliberations of Love
On my first rebirth, oh no, the poisoned wine was already at my lips. Couldn't the gods have hit rewind just a little earlier?
And then, on my final reincarnation, I returned to the eve of the bestowed marriage, not yet married. This time, I'm done playing!!