Interactive movie evaluator He Yihuan enters the VR world and, by chance, becomes the blood wife of Xuan Ming, a member of the ancient Night Clan. She must overcome the five great demonic trials to prevent Xuan Ming from turning into the Dark Lord of Destruction, in order to return to reality. Along the way, the two face life and death together, and Yihuan gradually falls in love with the cold-faced yet kind-hearted Xuan Ming. However, an even greater calamity silently approaches...