The Sun in the Dark
Outcast as a demon since birth, Bai Xiaoying walks the path of immortality for one reason: revenge. A soul-bond with Ye Chenyuan, Night God, sparks an impossible love. Ye Chenyuan dies to unlock her true strength and reveal the Immortal Master pulling every string. Together with loyal friends, she kills the Immortal Master and breaks the Night God’s reign. Ye Chenyuan fades into a fading sword spirit. She guards it for centuries until the day it sings his name again.