A Tale of Love and Loyalty
With the Emperor ailing and the Crown Prince still young, the rebel army marches towards the city gates. As her country and family are teetering on the brink of disaster, she writes to implore the Prince of Nanchuan for help, promising anything in return as long as he sends his army to intervene. He eventually arrives, saving not just her husband and child, but her own self. Despite her aloofness, he hesitates to hurt her. Yet, his aid comes at a cost. His desire is not for the throne, but for one person's love.