I Have a Smart Doctor Wife S2
A modern doctor travels back in time to become an ancient medical consort named Yun Ruoyue. Aiming to fulfill her dream of "opening her own medical hall," she seeks financing, recruits investors, and builds her career! With an extra love knocking on her door, Yun Ruoyue and Prince Chu Xuanchen are getting closer day by day. But crises soon ensue: Yun Ruoyue becomes entangled in lawsuits. The prince risks his life to save his beloved consort, helping her out of jail and facing new challenges himself. Let's see how the two of them overcome these obstacles together.