I Have a Smart Doctor Wife
Yun Ruoyue was a doctor in the 21st century. While saving a patient's life, she was electrocuted and sent back in time. Waking up to find herself equipped with a new medical system, she was betrothed to Prince Li, the crown prince of the previous dynasty. Together, they save lives and protect the people. This is a story of love and redemption, enemies to lovers, and their journey to healing each other.