Afterlife of Love and Revenge
Pang Longyue, the fiercest lady in Qingshui County, loves her husband very much. Before she was born again, she was framed and dumped, only Li Qingmu treated her well, but she still died in hatred after being instigated to leave her husband. She gets to have a new life and she wants to treasure the one she loves, and let those who bullied and abandoned her before pay the price!