Broken the Heart
Princess Yin Ruoshui, who was forced to marry for peace, was abused by the male protagonist Yuwen Sheng and then escaped with all her might, even changing her face at all costs. But the "Big Bad Wolf" quickly found the "Little White Rabbit" who had changed her face. During their pursuit and escape, she unexpectedly learned about Yuwen Sheng's sincere feelings for her. Can they mend the rift between them?