Little Mad Doctor
Chu Jinghong, a medical student, accidentally entered a different world and became a hapless princess. To return to the modern world, she must accumulate enough credits by healing the sick. Unbeknown to her, the cold Chief of Eunuch and the invincible Lord Zhan are both awaiting her...