Stitching Life and Death
Ma San, the heir to the Yin-Yang Tailor, wields mystical needlework to save defense attorney Song Yuan from the brink of death. Together, they uncover strange cases, restoring justice to the common people. In the end, they bring a corrupt official and his son to justice.